معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: از هر طرح و برنامه‌ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، حتماً استقبال خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار گفت: یکی از کار‌های مهم و با اولویت استان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است و ما در استان از هر طرح و برنامه‌ای که استان را در جهت بهبود شرایط اجتماعی سوق دهد، حتماً استقبال خواهیم کرد.

وی گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است و ما در استان این موضوع را یکی از کار‌های اولویت دار می‌دانیم.

وی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به شناسایی ظرفیت‌های موجود در ادارات استان داریم لذا از همه اعضای جلسه می‌خواهیم که با جدیت برنامه‌های خود را برای شناسایی ظرفیت‌ها و اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی دنبال کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: حتماً برای تسریع در برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، رایزینی‌ها و تعاملات خود را با مسئولین کشوری در تهران افزایش خواهیم داد و مشکلات موجود را برای مسئولین تبیین خواهیم کرد

انتهای پیام/د

 

کاهش آسیب‌های اجتماعی 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.