رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان گفت: امروزه هیأت های مذهبی به جایگاه اصیل خود رسیده اند و در راستای کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیتی مؤثر دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام روح الدین دریکوند، رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان، پیش از ظهر امروز در همایش ستاد ساماندهی شئون فرهنگی لرستان با اشاره به فعالیت شورای هیأت های مذهبی گفت: شورای هیأت های مذهبی در همه شهرستان ها دارای سایت و کانال مستقل است.

وی به وحدت، همدلی و همگرایی بین هیأت های مذهبی و کانون مداحان اشاره و عنوان کرد: این مهم در ساماندهی هیأت های مذهبی نقش آفرین بوده است.

حجت الاسلام دریکوند به برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه اعضای هیأت های مذهبی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کارگاه ها با هدف ارتقای فعالیت های هیأت ها برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد: نقش هیأت ها در کاهش این آسیب ها چشمگیر است و با انجام فعالیت های مؤثر می توان جوانان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

رییس شورای هیأت های مذهبی لرستان با بیان اینکه هیدت های مذهبی دارای جایگاه رفیعی هستند، عنوان کرد: در جامعه امروز هیأت ها به جایگاه اصیل خود دست یافته اند و به خوبی رسالت خود را انجام می دهند.

وی جمع آوری ماهواره در سطح جامعه را از جمله فعلیت هیأت های مذهبی خواند و گفت: در شهرستان کوهدشت هیأت های مذهبی این شهر موفق به جمع آوری بیش از 150 ماهواره شده اند.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به اینکه ماهواره یکی از ابزار دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ و باور دینی آحاد مردم به ویژه نسل جوان است، گفت: با جمع آوری این ابزار و فرهنگ سازی در بین خانواده ها می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت.

انتهای پیام/د

هیأت های مذهبی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.