معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد گفت:جدول پخش برنامه‌های رادیو یزد به صورت ویژه به تولید محتوای متناسب با تعطیلات نوروز تغییر شکل می‌دهد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد در نشست خبری تشریح برنامه‌های نوروز ٩٧ صداوسیمای مرکز یزد گفت: ویژه برنامه رادیو یزد در ایام نوروز از ۲۶ اسفند سال جاری شروع و تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

داود سیروس افزود: جدول پخش برنامه‌های رادیو در این ایام ضمن اینکه پخش ۲۴ ساعته خود را حفظ می‌کند به صورت ویژه به تولید محتوای متناسب با تعطیلات نوروز تغییر شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: تمام برنامه‌ها در جدول پخش رادیو تغییر پیدا کرده و ماهیت ایام تعطیلات به خود می‌گیرد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز دو مناسبت شهادت و وفات داریم برنامه‌ها را بر اساس این مناسبت‌ها متناسب سازی می‌کنیم.

سیروس گفت: سعی خواهیم کرد که برنامه‌های جذابی را در این ایام برای شنوندگان رایو یزد داشته باشیم و در طول ۱۷ روز که رادیو یزد به صورت ویژه برنامه ارائه می‌کند روزانه ۷ ساعت برنامه تولید کرده که معادل ۱۱۹ در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه ۷ ساعت را به باز پش برنامه‌های فاخر سال می‌پردازیم افزود: باغ بهار ویژه برنامه صبح رادیو یزد و دو ساعت و نیم برنامه بهار کویر ویژه برنامه بعد از ظهر صدای یزد است.

انتهای پیام/ی

تشریح برنامه‌های نوروز ٩٧ صداوسیمای مرکز یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.