عضو هیات رئیسه اتحادیه آجیل و خشکبار استان اصفهان گفت :برای تهیه آجیل و خشکبار مرغوب و با کیفیت باید به قدمت و سابقه ی مراکز فروش توجه و محصولات مورد نیاز خود را از فروشگا های تخصصی خریداری کنید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  حسین جوانی در برنامه پرسان رادیو اصفهان افزود :با توجه به اینکه صنف ما با تمام کشور در ارتباط است ، اهمیت بالا بودن کیفیت آجیل و خشکبار استان اصفهان بیشتر از سایر صنف ها است.

وی  تصریح کرد : قبل از  تحویل پروانه کسب ،دوره های آموزشی برای کسبه برگزار و نکات آموزشی در اختیاارشان قرار می گیرد و خوشبختانه در حال حاضر تمام کارگاه ها بازرسی شده اند و همه به صورت کاملا بهداشتی در حال فعالیتند.

عضو هیات رئیسه آجیل و خشکبار استان اصفهان  افزود : خوشبختانه مردم  همه بدنبال خرید اجناس با کیفیت هستند و به سلامتی خود اهمیت می دهند و این موضوع باعث ایجاد رقابت در بین کارگاه ها و فروشگاه ها می شود.

 جوانی در پاسخ به علت افزایش قیمت آجیل و خشکبار گفت :  با توجه به خشکسالی های اخیر و تقاضای بازار ،50 درصد آجیل و خشکبار از جمله مویز ، مغز گردو ،فندق  و ...  ، از کشور های اطراف وارد  و این  موضوع منجر به  افزایش قیمت می شود.

وی تصریح کرد : از مردم عزیز تقاضا دارم تا حد امکان آجیل و خشکبار را از مغازه های سابقه داری  که صرفا مخصوص فروش این اجناس هستند خریداری کنند چرا که این فروشگاه ها با توجه به تجربه خود در زمینه خرید محصول با کیفیت و رعایت استاندارهای نگهداری از محصولات ، مواد با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

انتهای پیام/ س

 

صحبت های عضو هیات مدیره اتحادیه آجیل و خشکبار در خصوص وضعیت آجیل در شب عید

 

برچسب ها: نوروز ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.