هفدهمین نماینده استان آذربایجان شرقی پس از کسب رتبه سوم مسابقات کاراته آزاد به تیم ملی راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در جلسه هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی، هیئت رئیسه هیئت کاراته شهرستان تبریز مشخص شد و اعضا حکم خود را گرفتند.

بر این اساس، سونیا اندیش، عضو شورای شهر تبریز، محمد امین‌فرد، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی و قادر علاقه‌بند، معاون بازرگانی کمیته توصیه اقتصادی متخصصین ایران؛ به‌عنوان اعضای هیئت رئیس کاراته شهر تبریز انتخاب شدند.

از سوی هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی به همه شهرستان‌ها اعلام شده که از سال ۹۷ هیئت‌رئیسه خود را با یک بنیه قوی انتخاب کنند. همچنین به آن‌ها توصیه شده که از افراد قدرتمند و صاحب‌نام شهر استفاده کنند تا از پتانسیل‌های کاراته در استان آذربایجان شرقی استفاده شود.

امسال ۱۶ نفر از استان آذربایجان به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شدند و روز جمعه گذشته نیز سجاد زارع در تهران رتبه سوم مسابقات کاراته آزاد را به دست آورد و به‌عنوان نفر هفدهم به تیم ملی دعوت شد.

علیرضا جلایر، روز گذشته به‌عنوان عضو شورای داوران هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، بهداد، مدیرکل دامپزشکی و ساسان فرشی، مدیرکل استاندار؛ اعضای هیئت رئیسه هیئت کاراته استان آذربایجان شرقی هستند.

 

انتهای پیام/ش

هیئت رئیسه هیئت کاراته تبریز مشخص شد

برچسب ها: کاراته ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.