مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری گفت: جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند و تمامی موفقیت‌های ۴۰ سال گذشته مرهون تلاش همین جوانان بوده است.

مهدوی مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری در شصت و پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: رسالت ستاد ستاد ساماندهی امور جوانان توانمند سازی جوانان و استفاده از استعداد این جوانان در توسعه کشور است. امیدوارم این ستاد بتواند تفکرات جدید را وارد مدیریت کشور کند.

مهدوی ادامه داد: برنامه توسعه و سند چشم انداز ۲۰ ساله راه راه پیشرفت را به همگان نشان می‌دهد.

وی افزود: باید بررسی‌های خوبی صورت پذیرد تا امکان ورود نخبگان به سیستم اجرایی فراهم شود.

مهدوی توضیح داد: جوانان ما در زمینه‌های اشتغال، تحصیلات عالی، ازدواج، مسکن و در روستا‌ها علاوه بر موارد یاد شده در مورد کشت و کار باید مورد حمایت قرار گیرند.

بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این ستاد اظهار داشت: اولویت اداره کل ورزش و جوانان در سه ماهه ابتدایی سال ۹۷ عقد تفاهم نامه با دستگاه‌های متولی امور جوانان جهت هماهنگی‌های بیشتر در جهت پیشبرد اهداف می‌باشد.

وی افزود: در روستا‌ها خانه‌های ورزش روستایی را تجهیز خواهیم کرد تا در اختیار جوانان قرار گیرد.

بهتاج در خاتمه صحبت هایش از توجه ویژه به ورزش همگانی خبر داد و گفت: جانمایی چمن‌های مصنوعی و افزایش جاده‌های سلامت می‌تواند در زمینه افزایش سرانه ورزشی بسیار مفید بوده و محیط‌های ورزشی را به راحتی در اختیار عموم قرار دهد.

 

انتهای پیام/ش

توجه ویژه به ورزش همگانی در آذربایجان شرقی

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.