نیلی احمد آبادی گفت: از دستگاه‌های عملیاتی به خصوص قوه قضائیه خواهش می‌کنیم، نگاه پدرانه‌ای به دانشجویان بازداشتی داشته باشند.

دستگاه قضا نگاهی پدرانه به دانشجویان بازداشتی داشته باشد/ دانشجویان در مسیر صلاح خود و دانشگاه حرکت کنندمحمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دانشجویان بازداشتی این دانشگاه، گفت: ما از این قضیه واقعا متاسفیم و این موضوعات خبر خوشی برای ما و دانشگاه نیست، بالاخره دانشجوها برای ادامه تحصیل و آینده کشور وارد دانشگاه می‌شوند و این گونه مسائل مشکلاتی را هم برای دانشجویان و هم برای جامعه به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در 2 هفته اخیر، پنج نفر از دانشجویان این دانشگاه بازداشت شدند، یکی از این دانشجویان به دلیل اغتشاشات گلستان هفتم در پاسداران و دیگری در اتفاقات وزارت کار و سه نفر دیگر هم در اغتشاشات دی ماه دستگیر شدند.

در اغتشاشات دی ماه، دستگاه قضا خیلی خوب عمل کرد

رئیس دانشگاه تهران اضافه کرد: از طریق قوه قضائیه پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم که هر چه زودتر مراحل بازجویی به اتمام برسد و بتوانند پیش از سال نو آزاد شوند.

نیلی احمدآبادی در خصوص ارسال پرونده این دانشجویان به کمیته انضباطی گفت: در حال حاضر پرونده این دانشجویان در قوه قضائیه رسیدگی می‌شود که امیدواریم احکام سنگینی برای آنها اجرا نشود.

وی تصریح کرد: همه هدف ما این است، دانشجویان در مسیری حرکت کنند که دچار مشکل خاصی نشوند.

رئیس دانشگاه تهران گفت: از دستگاه‌های عملیاتی به خصوص قوه قضائیه خواهش می‌‌کنیم، نگاه پدرانه ای به این موضوع داشته باشند؛ به هر حال اگر این دانشجویان اشتباهی انجام می‌دهند بخشی از جوانی آن‌هاست و امیدواریم مسئولان به این قضیه با رفعت نگاه کنند.

نیلی احمدآبادی اضافه کرد: در اغتشاشات دی ماه، دستگاه قضا خیلی خوب عمل کرد و همکاری مطلوبی میان دانشگاه و این دستگاه به وجود آمد، امیدواریم در این مرحله هم با دستگاه‌های مربوطه اعم از قضا، این ارتباط ادامه پیدا کند و دانشجویان کمترین هزینه را متحمل شوند.

رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: دانشجویان باید در مسیری حرکت کنند که به صلاح خود و دانشگاه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یک دانشجو وقتی دانشجو هست که صلاح خودش ومملکتش خوب تشخیص دهد وآلات دست کسی نباشد این دانشجو هست .
آخرین اخبار