استاندار کرمان با تاکید بر افزایش ایمنی جاده‌ها توسط دستگاه‌های متولی گفت:: باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود تا امسال تلفات جاده‌ای در استان کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: ایام نوروز فرصتی برای استان کرمان است که کسب و کار مردم بهتر می‌شود و علاقمندان به استان، از ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعت گردی استفاده می‌کنند و باید دستگاه‌های اجرایی از این فرصت استفاده کنند.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده درباره ترمینال مسافربری شهر کرمان افزود: ترمینال محل استفاده عمومی مردم است و سرمایه گذاری صورت گرفته و باید مشکلات حل شود.
رزم حسینی با اشاره به حضور ۳ میلیون مسافر در استان کرمان در نوروز سال گذشته، تصریح کرد: ما مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید زمینه راحتی هرچه بیشتر مسافران را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر پخش تبلیغات از شبکه‌های سراسری صدا و سیما و مرکز استان برای جذب گردشگران در ایام نوروز بیان کرد: بیش از سه برابر ظرفیت‌های اقامتی مربوط به آموزش و پرورش است و باید این نهاد در زمینه افزایش امکانات تلاش کند.
استاندار کرمان با تاکید بر افزایش ایمنی جاده‌ها توسط دستگاه‌های متولی اظهار کرد: باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود تا امسال تلفات جاده‌ای در استان کمتر باشد.
انتهای پیام/ی

تلاش برای کاهش تلفات جاده ای در کرمان

برچسب ها: حوادث ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار