جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور رئیس دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از رؤسای دوایر استانی در سالن امامت دادگستری استان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور رئیس دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از رؤسای دوایر استانی در سالن امامت دادگستری استان برگزارشد.
حیدری رئیس دادگستری آذربایجان غربی ضمن تأکید بر اهمیت صیانت ازبیت المال گفت:آحاد جامعه درصورت مشاهده موارد تخلف از قوانین و مقررات با مطلع ساختن دستگاه های نظارتی می توانند در جلوگیری از حیف ومیل بیت المال نقش موثری داشته و دستگاه های نظارتی را معین باشند.
وی در خصوص اقدامات برخی از افراد سودجو درزمینه تخریب منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت:دستگاه قضا با تخلفات در عرصه تصرف و تخریب اراضی ملی ومنابع طبیعی و تضییع حقوق بیت المال با قاطعیت برخورد می کند.
حبیبی دادستان عمومی و انقلاب استان نیز با اشاره به تغییر کاربری غیر قانونی اراضی زراعی و دخل وتصرفات غیر مجاز دربستر رودخانه ها گفت:تضییع حقوق بیت المال دهن کجی به قانون وقانون گزار است و مطرح کردن تخلفات و برخورد با متخلفان وظیفه شرعی و قانونی دستگاه های اجرایی و نظارتی است وچنانچه قانون مند عمل کنیم مشکلات قابل حل هستند.
وی ساخت وسازهای بدون پروانه را غیر مجاز اعلام کرد وگفت:باخاطیان برخورد خواهد شد و درصورت مشاهده ساخت وسازهای غیر قانونی بایستی در بدو شروع،اقدام به تخریب آن صورت گیرد.
حبیبی گفت:حتی در ایام تعطیلات هم در خصوص پرونده های مربوط به دستگاه قضا نظارت کافی صورت میگیرد.
در پایان، متولیان امر به ارائه دیدگاه های خود پرداخته و خواسته ها ومواضع خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/م

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.