بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از عملکردم برابر العین راضی نبودم و فقط می‌توانم از هواداران معذرت خواهی کنم.

منتظری: از هواداران می‌خواهم من را ببخشند/می‌توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان منتظرى بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و العین گفت:متاسفانه در ٣٠ دقیقه پایانى بد بازى کردیم، ترسیدیم و چیزى که وینفرد شفر از ما خواست را اجرا نکردیم.

او ادامه داد:در بین ٢ نیمه قرار شد پرس کنیم، اما این کار را نکردیم و همین موضوع باعث تنبیه ما و دریافت گل از حریف شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال بیان کرد: کام هواداران را تلخ کردم. آن‌ها از من توقع بیشترى داشتند. البته خودم نیز انتظار بیشترى از خودم داشتم. به خاطر مصدومیت‌هایی که داشتم از شرایط بازی دور شدم. از هواداران معذرت خواهى مى کنم و از بازى بعدى جبران مى کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال خسته بودند یا خیر توضیح داد: زمانى که بچه با اعتماد به نفس بالا مقابل حریف قرار گیرند مى توانند آن تیم را اذیت کنند و به پیروزی برسیم. در این بازى اعتماد به نفس نداشتیم و تنبیه شدیم. بحث بدنى نیست و تمرینات خوبى داشتیم. مربى، بازیکنان را به خوبى مى شناسد و هماهنگى میان آن‌ها بوجود آمده است. مردم از استقلال توقع پیروزی دارند. اکنون بازیکن مصدوم زیاد داریم، اما امیدوارم شرایطمان بهتر شود.

منتظرى در مورد اینکه آیا شفر از بازیکنان تیم مى خواهد که به حالت تدافعى بروند یا خیر گفت:اصلا شفر چنین چیزى را نخواسته و او با توجه به شرایطى که از بازیکنان تیم مى بیند تصمیم مى گیرد و چیزى به عنوان دفاع کردن از ما نخواست. بازیکنان حق دفاع کردن ندارند و ما باید حمله مى کردیم، اما شرایط بازى به گونه اى شد که ما باید عقب مى کشیدیم و هر چقدر هم تلاش مى کردیم به نتیجه نرسیدم.

او در مورد صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: در بازى با الریان مى توانیم برنده باشیم و مى توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات منتظری پس از دیدار با العین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار