آرامش بهاری؛ طرحی که جهت ارتقای سطح دینی و فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در امامزادگان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: طبق سنوات گذشته همزمان با فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت طرح سراسری آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه  شهرستان اردکان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدی افزود: این طرح با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در امامزادگان شاخص این شهرستان از جمله؛ سید محمد (ع) هفتادر، سید نورالدین احمد (ع)، قاسم (ع) ساغند و بقاع متبرکه سیدهاشم و حوض عباس به مرحله اجرا در می‌آید.

وی گفت: این طرح‌ها شامل: ویژه برنامه لحظه تحویل سال، اعزام دوازده روحانی و مبلغ اعزامی از قم طی دو مرحله هشت روزه و همچنین مبلغان و مبلغه‌های بومی برای سخنرانی، برپایی خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های حجاب و عفاف، پاسخ به مسائل شرعی و شبهات، مشاوره، غرفه کودک، شهدا و چند رسانه‌ای و ... است همچنین برای اولین سال این اداره برای برپایی خیمه معرفت در جوار شهدای گمنام پارک شهر با ارگان‌های فرهنگی دیگر همکاری خوبی خواهد داشت.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان ادامه داد: غبارروبی و نظافت بقاع متبرکه، پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران، آماده سازی فضا‌های خدماتی از قبیل: پاکیزه کردن صحن و رواق و زائرسرا‌های بقاع متبرکه، سرویس‌های بهداشتی، تامین آب سالم، روشنایی بقاع متبرکه و حفظ امنیت لازم در اماکن متبرکه از برنامه‌های دیگر ما در این ایام است.

انتهای پیام/ غ

طرح آرامش بهاری فرصتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.