به مناسب هفته زن درمراسمی که در تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور برخی ازمسئولان اداری شهرستان و خانوادهای مهابادی برگزارشد، از جمعی از بانوان موفق مهابادی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در این مراسم که در تالار وحدت شهرداری مهاباد با حضور برخی ازمسئولان اداری شهرستان و خانوادهای مهابادی برگزارشد،ماموستا قادر سهرابی امام جمعه مهاباد با اشاره به مسئولیت سنگین مادران برای بنیان جامعه افزود: نقش زنان در تربیت انسانهای بزرگ در تاریخ ثبت شده و در دین اسلام نیز تکریم مقام زن در جامعه و خانواده همواره مورد تأکید پیامبر اسلام بوده است.
امام جمعه مهاباد با اشاره به سجایای اخلاقی دخت نبی مکرم اسلام (ص) بانوان جامعه را به ادامه راه این این بانوی بزرگوار توصیه کرد.
ماموستا سهرابی در ادامه با اشاره به سیاستهای برخی کشورها برای تضعیف بنیان خانواده از طریق شبکه های ماهواری اضافه کرد: درحال حاضر پخش برخی سریالهای ترکی به آفتی برای خانواده ها تبدیل شده که عفت و بنیان خانواده ها را نشانه رفته است.
ادامه مراسم با همراه بود و با در پایان نیز کمک ها و تعهدات خیرین و جمعی از بازاریان برای کمک به خانواده های بی بضاعت و تحت پوشش این موسسه جمع آوری شد.
اجرای جنگ شادی و موسیقی و جمع آوری کمک برای حل مشکلات خانوادهای نیازمند از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان با اهدای لوح از بانوان موفق مهابادی قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

قدردانی از بانوان موفق مهابادی

 

برچسب ها: بانوان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.