نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با احداث شرکت پتروشیمی در اهواز موافقت کرد.

موافقت وزیر نفت با احداث شرکت پتروشیمی در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نشستی با وزیر نفت داشتیم که عمده‌ترین مشکلات استان و 4 حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در بخش نفت مطرح و خوشبختانه برای رفع این مشکلات دستورات خوبی توسط وزیر نفت صادر شد.

وی افزود: کاهش آلودگی فلرهای نفتی که سلامت مردم را تهدید می‌کند در این نشست مطرح و وزیر نفت نسبت به کاهش حجم خروجی این مشعل‌ها تاکید و قول مساعد داد.

الباجی گفت: به‌منظور ایجاد اشتغال با احداث کارخانه پتروشیمی در اهواز یا 3 حوزه دیگر انتخابیه موافقت شد که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی روند اجرایی این امر در سال ۹۷ آغاز شود.

وی با اشاره به موارد مطرح شده با وزیر عنوان داشت:اشتغال جوانان بومی در سراسر حوزه‌های نفت‌خیز، توسعه امکانات دانشکده نفت در اهواز و به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت و دیگر دانشگاه‌ها و همچنین حضور فعال شرکت نفت در پروژه‌های عام‌المنفعه و به‌خصوص افزایش امکانات و مشارکت ورزشی را دیگر بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه وزیر نفت دستورات خوبی داد. پیش‌بینی می‌کنم در سال ۹۷ خدمات اجتماعی و مشارکتی شرکت نفت در استان و در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ملموس‌تر از قبل شود تا بخشی از مطالبات مردم از این شرکت محقق شود.

وی افزود: با توجه به انتقادات جدی ما و مردم به برخی مدیران نفتی که در توسعه نه یافتن استان نقش انکارناپذیری دارند، وزیر نفت مقرر کرد که پس از تعطیلات نوروزی نشست مشترک نمایندگان مردم اهواز با حضور مدیران صنایع نفتی مستقر در استان و به ریاست وزیر برگزار شود.

انتهای پیام/م

وزیر نفت با احداث شرکت پتروشیمی در اهواز موافقت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.