غفوری مدیر شبکه مستند گفت: در سال 96 بهترین اتفاق برای ما، اعتماد مخاطب به شبکه مستند و تعامل آنها با ما بود.

سید سلیم غفوری مدیر شبکه مستند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی خود از عملکرد این شبکه در سال 96 گفت: درباره عملکرد شبکه مخاطبان، منتقدان و کارشناسان باید نظر بدهند؛ اما اگر بخواهیم بر نظرسنجی هایی که در سازمان راجع به بحث مخاطب در زمینه مستند و شبکه مستند صورت گرفته است، اتکا کنبم باید بگویم که در سال گذشته شبکه مستند با افزایش مخاطب روبرو بود و توانستیم درصد زیادی از مخاطبان تلویزیون را همراه خود کنیم.

وی ادامه داد: این نشان دهنده این است که مخاطبان با برنامه های شبکه مستند ارتباط برقرار کرده و ساختار برنامه ای را پسندیده‌اند. به تعبیر دیگر بینندگان دیدن مستند برایشان جدی تر شده و این نوع قالب نمایشی، در کنار برنامه های تلویزیونی و نمایشی در سبد مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر شبکه مستند بیان کرد: ما در این دو سال تلاش کردیم تعامل شبکه مستند را با دیگر شبکه های سیما به شکل جدی تری پیش گیریم و در سال 97 طی برنامه‌‎هایی از پیش تعیین شده قطعا این ارتباط و تعامل را بیشتر و منظم تر ادامه می دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای سال 97 یکسری از برنامه ها را با محوریت موضوع اجتماعی، محیط زیست، بحران آب و ... پیش می بریم. چون در سال آینده چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، برنامه ها و مستند های مختلفی را معطوف این امر می کنیم.

غفوری همچنین درباره برگزاری جشنواره تلویزیونی مستند، اظهار کرد: جشنواره تلویزیونی مستند جزو اقدامات سال 96 ما بود که در چهار فصل و در دو بخش آرای مردمی و هیئت داوران برگزیدگان خودش را شناخت. به نظرم جشنواره مستند اتفاق خوب و مثبتی بود که به واسطه آن خیلی از مستندسازان در سطح کشور فضا و فرصتی برای دیده شدن آثارشان پیدا کردند.

مدیر شبکه مستند با بیان اینکه بهترین اتفاق اعتماد مخاطب به شبکه و افزایش مخاطبان شبکه مستند بود، افزود: طبعا  انتظار و توقعمان از مخاطبان این است که برنامه ها را ضمن اینکه می بینند، نقد کنند تا بتوانیم تعامل خوبی در سالهای آینده با آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار