فرماندار تهران گفت: ۱۷ کیلومتر از ریل ایجاده شده در مسیر راه آهن تهران-تبریز از شهر تهران عبور می‌کند و ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص داده شده است.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای ساخت راه آهن تهران - تبریزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه بررسی مشکلات منطقه ١٨ که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌ای که امروز برگزار شد در جهت رفع مشکلات منطقه 18 تهران بود.

وی با بیان اینکه ۱۷ کیلومتر از ریل ایجاده شده در مسیر راه آهن تهران-تبریز از شهر تهران عبور می‌کند و ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اختصاص داده شده است، افزود:.۴۰۰ هکتار زمین در این منطقه داریم  که قرار شد برای نیاز‌های منطقه همانند احداث مدرسه اختصاص داده شود، البته در خصوص فضای سبز مشکل خاصی نداریم و سرانه فضای سبز این منطقه ۲ متر بیشتر از میانگین تهران است.

فرهادی گفت: قرار است که طرح تفضیلی تهران با اصلاحات همراه باشد و به شهرداری ارسال شود، همچنین ۴۲۰ هکتار معادن شن و ماسه در این منطقه تعدیل شد، زیرا موجب آلودگی هوا می‌شد.

وی اذعان کرد: ۹ منطقه دیگر مانده است که در سال آینده به مشکلات مردم آن‌ها رسیدگی می‌شود و جلسات را با شورایاران برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

صحبت‌های فرماندار تهران جلسه بررسی مشکلات منطقه ١٨

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار