اعضای مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم مخالفت کردند.

مخالفت مجمع فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم/فرصت یک ماهه برای بازگشت رئیس مستعفیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که رسول خادم استعفای رسمی خود را در مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی تقدیم اعضا کرد، اما اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم مخالفت کردند.

بر این اساس اعضای مجمع تصمیم گرفتند تا یک ماه برای بازگرداندن رسول خادم فرصت داشته باشند. همچنین مقرر شد چنانچه خادم باردیگر قبول مسئولیت نکند، بعد از یک ماه برای تعیین سرپرست فدراسیون کشتی مجمع دیگری برگزار کنند.

پس از اعلام استعفای آقای خادم، اعضاء با اکثریت آراء با این استعفاء مخالفت کرده و اعلام کردند با توجه به بند ۱۲ اساسنامه فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون تا بازگشت رسول خادم امور فدراسیون را پیگیری کند.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع نیز با اعلام این موضوع که تا زمان بازگشت خادم، حمید بنی تمیم نایب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون، امور جاری را دنبال کنند، گفت: وزارت ورزش تلاش می‌کند تا پایان سال مالی، نسبت به پرداخت کامل معوقات مالی مربوط به بودجه مصوب فدراسیون اقدام کند.

انتهای پیام/

مخالفت با استعفای خادم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر رسول خادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
چرا هر کی میاد کشتی ایران وبعد چند سال جا میفته،استعفا میده،بهتر نیست کاری که به نفع مردم و کشور ایران هست رو انجام بدید،بهتر نیست انقدر مربی پرورش بدین و مدیر ورزشی که نیاز به التماس نباشه؟!
آخرین اخبار