سه هزار مبلغ اعزامی از ۲۵ اسفند امسال در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه کشور فعالیت فرهنگی و خدمت رسانی خود را شروع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دوره آموزشی توجیهی اعضا هییت امنا و خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران از اجرای طرح ویژه با عنوان آرامش بهاری در بعد فرهنگی و خدمت رسانی دربرخی بقاغ متبرکه در ایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۴۰ میلیون نفر ایرانی، امامزاده‌های کشور را زیارت کردند. گفت: بیش از ۸ هزار امامزاده در کشور وجود دارد و مازندران با بیش از هزار بقعه بیشترین تعداد امامزادگان را دارد.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از توزیع برخی کتب نامرتبط با فضای معنوی امامزادگان، نظارت بر ارائه کالا‌های فرهنگی نفیس را خواستار شد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری پارسال در ۲۴۰ بقعه مازندران افزود: ۱۶۰ هزار نفر پارسال در مراسم تحویل سال نو مازندران حضور داشتند و در طرح آرامش بهاری تحول معنوی با پرداختن به سیره امام هادی (ع) هدف نهایی اجرای این طرح است.

وی گفت: بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نوروز پارسال در مازندران به زیارت بقاع متبرکه رفتند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حدود ۱۱ درصد زیارت کشور از بقاع مازندران انجام شد افزود: فارس، مازندران و خراسان از استان‌های هدف گردشگری مذهبی است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه مبلغان در ۴۵ ساعت آموزش در زمینه مشاوره دینی، اجتماعی دیده اند افزود:تا ۱۵ فروردین طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار