وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی به رئیس فدراسیون فوتبال توصیه کرد تیمی جوان با هدف گذاری بلند مدت به بازی های جاکارتا اعزام کند.

دکتر سلطانی فر: برای تیم ملی امید فوتبال برنامه ریزی 3 ساله تا المپیک 2020 داریمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر در این جلسه با تاکید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از تیم فوتبال اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: مسئولیت صفر تا صد تیم امید برای این مسابقات با فدراسیون فوتبال است.


وزیر ورزش و جوانان بازی های آسیایی را فرصت بزرگی برای مربیان، بازیکنان، و فدراسیون فوتبال ایران دانست و خطاب به تاج رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: برنامه ریزی جدی و بلندمدت خود را برای تیم ملی امید هم اکنون شروع کنید تا بعد از بازی های المپیک 2020 این تیم بتواند استخوان بندی اصلی تیم ملی بزرگسالان را تشکیل دهد و آینده فوتبال ما را تضمین کند.

سلطانی فر ادامه داد: جوانان بسیار خوبی در فوتبال داریم و هدف گذاری این تیم باید بازی های المپیک 2020 توکیو باشد تا با برنامه ریزی 3 ساله بعد از 44 سال هم به المپیک صعود کنیم و هم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار