شادی زلزله زدگان کرمانشاه با دیدن نوروز خوانان مازندرانی

گروه نوروز خوانی سمسکنده علیای ساری با اجرای برنامه های نوروزخوانی در میان زلزله زدگان کرمانشاه لحظاتی شاد را برای آنان ارمغان آوردند.

حسین افشاری مسئولروابط عمومی دهیاری سمسکنده علیا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه گروه نوروز خوانی را دهیار و چند نفر از اعضای شورای اسلامی و خانه هلال و مدیریت بحران این روستا در این سفر همراهی کردند گفت:۱۰۰ سبد کالا و کمک‌های نقدی میان خانواده‌های زلزله زده در پل سر ذهاب استان کرمانشاه توزیع شد.

وی با بیان اینکه روستا‌هایی مانند زرینجوآبباریک صد در صد و بخش هایی از روستای پنج ستون تخریب شدند،  افزود:اهالی این روستاها هم اکنون در چادر و کانکس زندگی می‌کنند که با گرم شدن هوا زندگی برای آن‌ها سخت‌تر خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه زلزله زده‌ها در شرایط سختی زندگی می‌کنند، افزود: نیاز است مسیولان در ساخت مسکن مناسب در مناطق زلزله زده هر چه سریع‌تر دست به کار شوند.

مسیول فرهنگی اجتماعی دهیاری روستای سمسکنده علیا گفت:علاوه بر گروه نوروز خوانی مازندران یک گروه از نوروز خوانان گیلان نیز در مناطق زلزله زده حضور داشتند که برنامه‌های مشترک با آن‌ها اجرا شد.

 

فراموشی چند دقیقه درد و رنج مردم زلزله زده کرمانشاه با دیدن

 

فراموشی چند دقیقه درد و رنج مردم زلزله زده کرمانشاه با دیدن

 

انتهای پیام/آ

استقبال زلزله زدگان از گروه نوروز خوانی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.