به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا دهقانپور رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت بهداشت در مراسم افتتاحیه هم زمان ١١٥ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سراسر كشور كه صبح امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد در خصوص گزارش عملكرد سامانه ١٩٠ اظهار كرد: طی ٢ الی ٣ ماه اخیر سامانه ١٩٠ را بارگذاری كرده ایم.
وی افزود: هر كدام از دانشگاه ها در رابطه با زیر ساخت IT مشكلاتی دارند كه درصدد رفع آن مشكل هستیم.
دهقانپور با اشاره به مشكلات زیرساختی مخابرات گفت: برخورد بد تكنسین، تاخیر در رسیدن نیروهای اورژانس، انتقال نامناسب بیمار، اقدام درمانی نامناسب مواردی هستند كه جزو شكایات مردمی بوده و درصدد رفع آن ها هستیم.
انتهای پیام/
دیشب چه بار به اورژانس شهر زنجان زنگ زدم یه آقای بر میداشت میگفت هلال احمره اورژانس نیست در صورتی که ۱۱۵بود میگفت خط افتاده رو خط به نظر شما این حرکات شایسته هست وقتی کسی در حال مرگه یه ثانیه م یه وقت طلایه
امروزم زنگ زدیم بعد از یه ربع رسیدن و میگفتن آدرس و پیدا نمیکردیم
واقعا موندم
امروز زنگ زدیم اورژانس شهرستان زابل اون کسی که تو مرکز بود با احترام جواب دادن و اتفاقا اورژانس رو هم فرستادن ولی کسی که اومده بود از اورژانس تیموراباد وقتی رسید چون صبح ساعت هفت مزاحم خوابشون شده بودیم با کمال بی احترامی و بی ادبی رفتار کردن و کاملا طلبکار و منت واینا که هر چی میشه زنگ میزنین اورژانس...مگه ما مسخره ی شما هستیم و...
مملکت ما خداروشکر خوبه ولی افرادی مثل این اقا هستن که زحمتهای ادمای خوب رو هم بی اثر میکنن
بنده مادرم صورتش با بخاری سوخته بود.درخواست اورژانس کردیم.
بعد از ۳۰ دقیقه اومد
واینکه ادرس رو بلد نبودن
بعد اینکه وارد کوچه شدن خیلی اهسته میامدن
که بنده داد زدم گفتم بیا بیا
گفت اصلا نمیام و به صورت دنده عقب از کوچه خارج شدن وگفتن که نمیایم