بنابر اطلاعات منتشره، برادر «جرد کوشنر» مبلغ ۵۰ هزار دلار برای برگزاری یک تظاهرات در واشنگتن در اعتراض به حمل آزادانه سلاح اختصاص داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به تازگی گزارش شده است که برادر کوچک «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، 50 هزار دلار برای برگزاری یک تظاهرات علیه حمل آزادانه سلاح در واشنگتن هزینه کرده است.

این خبر نخستین بار روز گذشته (یکشنبه) در نشریه «آکسیوس» منتشر شد. به نوشته آکسیوس، جاش کوشنر، برادر جرد کوشنر و مؤسس دو شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ و همچنین یک شرکت بیمه سلامت، مبلغ 50 هزار دلار را برای برگزاری این تظاهرات که قرار است در اعتراض به آزادی حمل سلاح 24اُم ماه مارس در واشنگتن برگزار شود، اهدا کرده است.

این تظاهرات قرار است از سوی بازماندگان تیراندازی مرگبار فلوریدا سازماندهی شود. تظاهرکنندگان در این تظاهرات خواستار ارائه یک لایحه جامع و مفید در کنگره برای حل مشکل حمل آزادانه سلاح خواهند شد.

بنابر اعلام منابع آگاه، جاش کوشنر یکی از حامیان حزب دموکرات است و حتی در طول انتخابات ریاست جمهوری 2016 اعلام کرد که به دونالد ترامپ رأی نمی دهد.

به دنبال تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا، 17 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند. عامل تیراندازی یک جوان 19 ساله اخراجی از همین مدرسه بود. به دنبال وقوع این تیراندازی خونبار، تظاهرات گسترده ای از سوی دانش آموزان و حتی والدین و معلمان آنها در اعتراض به حمل آزادانه سلاح برگزار شد. این درحالی است که دونالد ترامپ برای حل این مشکل، پیشنهاد مسلح کردن معلمان مدارس را ارائه کرد و حتی گفت به معلمانی که اسلحه بدست بگیرند، پاداش می دهد.

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر اعلام کرد که دونالد ترامپ قصد دارد روز یکشنبه (دیروز) طرح خود را برای تشویق مدارس به استفاده از اسلحه ارائه دهد. این طرح پیشنهادی در واقع نشان‌دهنده حمایت وی از دو لایحه است که هم اکنون در کنگره در مرحله بررسی قرار دارد. این دو لایحه درباره بررسی سابقه خریداران سلاح و همچنین اختصاص 50 میلیون دلار برای تشدید امنیت مدارس است.

این درحالی است که تا پایان روز گذشته دولت ترامپ هیچ اطلاعاتی درباره این طرح ارائه نکرد.

انتهای پیام/

همکاری برادر داماد ترامپ با برگزارکنندگان تظاهرات در مخالفت با حمل آزادانه اسلحه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار