در حملات خمپاره ای امروز تروریست های مستقر در غوطه شرقی به منطقه الکباس در ریف دمشق دو شهروند سوری به شهادت رسیدند.

شهادت 2 شهروند سوری در حمله تروریست‌ها به ریف دمشقبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های سوریه اعلام کردند: گروه های تروریستی در غوطه شرقی بار دیگر با نقض توافق مناطق کاهش تنش، منطقه الکباس در حومه دمشق را با گلوله خمپاره هدف قرار دادند که در اثر آن، دو غیر نظامی کشته شد.

حملات خمپاره ای دیروز تروریست ها به منطقه جرمانا در استان ریف دمشق نیز چهار کشته و 6 زخمی برجای گذاشت.

همچنین بر اثر این حملات خسارت هایی به منازل مسکونی و زیرساخت های عمومی این منطقه وارد شد.

گروه های تروریستی از یک ماه قبل تاکنون بیشتر مناطق مسکونی دمشق و حومه آن را با شلیک موشک و خمپاره هدف قرار می دهند و تاکنون در اثر این حملات تعداد زیادی از شهروندان سوری کشته و یا زخمی شده اند.

در سال های اخیر و با آغاز بحران سوریه در سال 1389، برخی از شهرک ها و مناطق غوطه شرقی در استان ریف دمشق محل حضور تروریست های تکفیری است که آنها از این منطقه اقدام به شلیک خمپاره و موشک به مناطق مسکونی شهر دمشق و حومه آن می کنند.

گفتنی است که قطعنامه سازمان ملل برای برقراری آتش بس 30 روزه در سوریه از شنبه گذشته در سراسر این کشور به اجرا درآمده است.

در این قطعنامه تصریح شده که پایان دادن به درگیری ها شامل عملیات نظامی علیه داعش، القاعده و جبهه تحریرالشام(جبهه النصره سابق) و سایر گروه های تروریستی نمی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار