با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی و ضابطین قضایی ۱۴۳ هزار مواد محترقه و محموله هروئین در مشهدکشف شد

کشف ۱۴۳ هزار مواد محترقه و محموله هروئین در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی مهدی خدابخشی سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: عصر دیروز ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی دو عملیات اطلاعاتی و ضربتی تعداد ۱۴۳ هزار ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه را در مشهد کشف و ضبط کردند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در مرحله اول با انجام کار اطلاعاتی به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد یک قاچاقچی در حالی انتقال یک محموله مواد محترقه از تبریز به مشهد است.

 
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: با به دست آمدن این اطلاعات دستور جلب متهم صادرواتوبوس حامل محموله مواد محترقه در عوارضی طرق شناسایی شد.

خدابخشی افزود: بعد از شناسایی اتوبوس متهمان در حال انتقال محموله منفجره از اتوبوس به خودروی سواری بودند که ماموران وارد عمل شده و آن‌ها را دستگیر کردند.
 
وی گفت: ضابطین قضایی در این ماموریت تعداد ۵۴ هزار ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق را کشف کردند. علاوه بر این خودروی اتوبوس و سواری ۲۰۶ متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به مرحله دیگر این عملیات، افزود: تیم دیگری از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد فردی در محل انبار یک منزل مسکونی در بلوار فکوری اقدام به دپوی مواد محترقه کرده و تصمیم دارد که این محموله را در بازار به فروش برساند.

قاضی بخشی خاطر نشان کرد: ماموران پس از به دست آوردن این اطلاعات و کسب دستور قضایی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم از خانه او تعداد ۸۹ هزار انواع مواد محترقه را کشف و ضمیمه پرونده وی کردند.
 

 کشف محموله هروئین طی یک عملیات مسلحانه


قاضی مهدی خدابخشی همچنین از کشف محموله هروئین طی یک عملیات مسلحانه توسط ضابطین قضایی خبر داد.گفت: در پی خبر واصله از سوی عوامل مرزبانی اطلاعاتی به دست آمد که نشان میداد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد یک محموله افیونی را از طریق یکی از مبادی ورودی شهر وارد مشهد کند.

وی افزود: پس از به دست آمدن این اخبتر تیمس از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
 
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: تیم بررسی کننده پس از بررسی‌های میدانی خودروی متهم که یک دستگاه پراید بود را در مسیر مشهد شناسایی و برای متوقف ساختن آن وارد عمل شدند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: متهم که از حضور ماموران اطلاع پیدا کرده بود بدون توجه به اخطار پلیس پا به فرار گذاشت، اما ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح دست به اسلحه برده پش از شلیک چند تیر هوایی به سمت خودروی متهم نشانخ روی کرده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ماموران ضمن دستگیر کردن متهم در بازرسی تز خودروی وی ۱۹ کیلو هروئین فشرده را کشف کردند.
 
انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.