ساسان سالور به تحلیل و بررسی اکران همزمان چند فیلم کمدی در ایام نوروز پرداخت.

بررسی اکران همزمان چند فیلم کمدی در نوروز از نگاه تهیه کننده سینماساسان سالور تهیه کننده  سینما درباره اکران همزمان چند فیلم کمدی در اکران نوروزی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به نظر من نوروز فصل بدی برای اکران فیلم های کمدی نیست و با توجه به اینکه ذائقه مخاطبان به واسطه تصمیم گیرنده ها به سمت دیدن فیلم های این چنینی رفته، اتفاق بدی رقم نخواهد خورد.

وی ادامه داد: این اتفاق یک بُعد مثبت دارد و اینکه برخی از فیلم های کمدی با اکرانشان کنار می روند و در طول سال فرصت برای اکران آثار اجتماعی فراهم خواهد شد و ضربه های کمتری به این حوزه وارد می شود.

این تهیه کننده بیان کرد: با کمی دقت و بررسی متوجه می شویم که فروش فیلم های اجتماعی طی چند سال اخیر در قیاس با فیلم های کمدی پایین تر بوده و این جریان باعث شده سرمایه گذار بخش اجتماعی به سمت ساخت آثار کمدی سوق پیدا کند و چنین موضوعی فراگیر شود.

سالور در پایان گفت: ذائقه مخاطب این گونه تغییر کرده که اگر یک فیلم سینمایی کمدی با چندین فیلم اجتماعی اکران شود، باز هم سلیقه مخاطب به سمت فیلم های طنز می رود و این بسیار ضربه زننده است. هرچقدر با چنین رویکردی پیش برویم، قطعا اوضاع برای فیلم های اجتماعی بدتر هم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار