رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: دست فروشان از اقشار ضعیف و کم درآمد شهر هستند و هرگز از برخورد بد پرسنل اجراییات با آنها چشم پوشی نخواهیم کرد.

هرگز از برخورد بد پرسنل اجراییات با  دست فروشان چشم پوشی نخواهیم کردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   رسول آزادی  رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: اکنون که ایام پایان سال و فصل خرید مردم است شاهد حضور انبوه دست فروشان در نقاط مختلف شهر هستیم که نیاز است با ارائه طرحی آنها را ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: اداره اجراییات شهرداری کرمانشاه وظیفه دارد که ضمن ساماندهی دستفروشان در نقاط مختلف شهر، شرایطی را فراهم آورد که این اقشار ضعیف و کم درآمد شهر بتوانند در این روزهای پایانی سال به کسب درآمد حلال برای خانواده خود بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون چندین مورد گزارش از برخورد بد برخی از پرسنل اجراییات با دستفروشان به ما رسیده، گفت: برخورد بد با دستفروشان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و درب اتاق مدیران اداره اجراییات نیز باید در این ایام کاملا باز بوده و پاسخگوی آنها باشند.

آزادی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه هر روز شاهد حضور دستفروشان بسیاری هستند که به دفتر آنها مراجعه کرده و از برخورد بد پرسنل اجراییات گلایه مند هستند و از آنجایی که در ایام تعطیلات نوروز ممکن است برخی از اعضای شورا در مسافرت باشند و نتوانند پاسخگوی این عزیزان باشند لذا ضرورت دارد که مدیران اداره اجراییات با تکریم ارباب رجوع، امور مربوط به آنها را به نحو احسن انجام دهند.

 

انتهای پیام/ز

 

باید محلی برای امرار معاش دست فروشان در نظر گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.