۶ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو‌های اورژانس و ۸ تیم امداد و نجات به همراه ۳۲ نیروی امدادی در مسیر محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ارتفاعات منطقه هلن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیرو دستور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، ۶ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو‌های اورژانس، ۸ تیم امداد و نجات به همراه ۳۲ نیروی امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران استان در مسیر محل حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ارتفاعات منطقه هلن هستند.

وی همچنین دستور تشکیل کمیته ویژه بحران با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار کیار، بخشداران و مدیران امدادی چهارمحال و بختیاری را صادر کرد.

گفتنی است: استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به منظور رسیدگی ویژه و صدور دستورات لازم، شخصاً به سمت محل حادثه در حال حرکت است.

یک فروند هواپیمای شخصی متعلق به کشور ترکیه با ۱۱ سرنشین، عصر امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ در مسیر پرواز شارجه به استانبول و در برگشت از یک سفر تفریحی، حین عبور از آسمان جمهوری اسلامی ایران، در ارتفاعات منطقه هلن از توابع شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد.

منطقه حفاظت شده هلن با ۴۰ هزار هکتار وسعت که غالباً (حدود ۳۰ هزار هکتار آن) پوشیده از جنگل بلوط غرب است در شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار از توابع چهارمحال و بختیاری و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.