سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:این فصل اشتباه های داوری خیلی به ضرر تیم ما تمام شد.

سیمه شهبازی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص اتفاقات داوری بازی های گذشته این تیم گفت: بازی با راه یاب ملل سنندج خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول بازی نمایش خوبی بازیکنان پیاده کردند، متاسفانه نیمه دوم  پاره ای اتفاقاتی افتاد که در شأن داوران ما و فوتبال بانوان نبود.

 وی ادامه داد: بخاطر بازی های گذشته داوران اتفاقات زیادی هم داشتند و تاثیر گذار در نتایج تیم ما بود که مجبور شدم در بازی با راه یاب ملل سنندج به نشانه اعتراض تیم را به بیرون منتقل کنم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص اینکه بازی با راه یاب ملل سنندج از داوری ضربه دیده اید یا دیگر بازی ها، بیان کرد: بازی با شهرداری بم این تیم را مغلوب کردیم و صدر جدول را تصاحب کردیم، ظاهرا به مزاقشان خوش نیامده که صدر جدول هستیم، و بعد از بازی با شهرداری بم داوری های بدشان شروع شد، و بازی با پالایش گاز ایلام در دقایق پایانی بازی گلی زدیم که داور به اشتباه محرز آفساید اعلام کرد، که سه امتیاز بازی را از دست دادیم و بازی با سیرجان یک بازی شش امتیازی بود برای هر دوتیم، و هرکس این بازی را با دست پر خارج می شد امیدوار بود برای قهرمانی و حداقل دومی که کلا گل سر سبد اشتباه های داوری بازی باشهرداری سیرجان بود، هر شخصی که در ورزشگاه حضور داشت ،یا هرکارشناسی این بازی را بازبینی کند که مخالف نظر من باشند فوتبال را برای همیشه کنار می گذارم و دیگر به مربیگری ادامه نمی دهم.

سمیه شهبازی این گونه بیان کرد: فیلم بازی با شهرداری سیرجان برای فدراسیون ارسال شده دقیقا پنالتی برای ما گرفته نشد گلی که زدیم آفساید اعلام کردند پنالتی برای ما اعلام شد و با رای کمک داور برگرداندند که کمک داور هیچ نقشی نداشت وطرف دیگر زمین بود، متاسفانه در بازی با سیرجان با قصد وغرض سوت زدند وکم تجربگی این داورها تاکی ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در ادامه به خبرنگار ما گفت: کشور های مطرح در فوتبال بانوان، تیم های حاصر در لیگ کم هست ولی ما کمیت را فدای کیفیت می کنیم و از نظر من کیفیت فوتبال بانوان کاهش پیدا کرده است.

سمیه شهبازی با بیان اینکه فوتبال احتیاج به برنامه ریزی چندساله دارد، خاطر نشان کرد:متاسفانه این برنامه ریزی وجود ندارد و دید فدراسیون انقدر حرفه ایی نشده و همه اش بخاطر حرفه ایی نبودن خود ما است.

وی،در خصوص اینکه جایگاه تیم فوتبال بانوان سپاهان چهارم جدول است، اظهار داشت: بخاطر اینکه بازی هفته گذشته بازی با راه یاب ملل سنندج نیمه تمام شد رده چهارم هستیم و تنها شانس ما این هست شهرداری سنندج مقابل همیاری آذربایجان غربی بازی را واگذار کند و ما می توانیم جایگاهی سوم را تصاحب کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.