رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: طرح ویژه نظارتی و کشیک نوروزی این اداره از 15 اسفند به مدت یک ماه برای اقدام های پیشگیرانه و رسیدگی به تخلفات اصناف فعال اجرا می شود.

سعید بلانی‌زاده،  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، افزود: این طرح در قالب فعالیت شعبه های نوروزی و برنامه کشیک اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان در روزهای غیرتعطیل عصرها از ساعت 16 تا 20 و در روزهای تعطیل نیز حتی روز عید نوروز از ساعت 8:30  تا 13:30 ظهر با حضور قضات، فعال، آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان و مسافران نوروی است.
 
وی افزود: گشتهای مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت و خدمات کالا با دستگاه های نظارتی از جمله اداره های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف و سایر دستگاه های نظارتی  بطور مرتب در روزهای تعطیل در سطح شهر، مکان ها و محلهای هدف به صورت مشترک انجام می شود.
 
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان تصریح کرد :مرکزهایی که بیشتر در این یک ماه  مورد بازرسی قرار خواهد گرفت شامل، مکانهای اقامتی، هتلها، میهمانپذیرها، مسافرخانه ها، و مجتمعها رفاهی و بین راهی است.
 
به گفته وی، واحدهای صنفی نزدیک به مکان های تاریخی و گردشگری به ویژه محدوده باغ تاریخی فین و خیابان علوی و همچنین قنادیها و آشپزخانه ها و واحدهای فروش کفش و پوشاک و کیف،اغذیه و آجیل فروشیها نیز مقصدهای هدف مورد رصد و کنترل گشتهای مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت و خدمات کالاست.
 
بلانی زاده، رویکرد تعزیرات حکومتی را پیشگیرانه تاکیدکرد و گفت :  هدف از این نظارت و بازرسیها، جلوگیری از وقوع تخلف است اما در مواردی که واحدهای صنفی مورد بازرسی قرار گرفته، اقدام به تکرار تخلف داشته باشند و به توصیه های مراجع قانونی، توجه نکنند، بطور قطع با متخلفان اقتصادی برخورد جدی و قاطعانه انجام خواهد شد.
 
رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان از شهروندان و مسافران نوروزی خواست هنگام خرید و تهیه و کالا و خدمات خود را بازرس تعزیرات بدانند و درصورت مشاهده تخلف آن را با شماره تلفن 55544111 این اداره اطلاع دهند و یا شکایت خود را با شماره 124 به سایر دستگاه های نظارتی ارجاع دهند.
 
بلانی زاده همچنین از اصناف شهرستان کاشان خواست در تعطیلات نوروز با رعایت حال شهروندان و مسافران نوروزی، عزت و جایگاه شهرستان را با عرضه کالاهای مرغوب و مناسب و درخور مردم با رعایت ضوابط و مقررات قیمت گذاری در واحدهای صنفی انجام دهند.
 
وی همچنین از اصناف شهرستان کاشان خواست در تعطیلات نوروز با رعایت حال شهروندان و مسافران نوروزی، عزت و جایگاه شهرستان را با عرضه کالاهای مرغوب و مناسب و درخور مردم با رعایت ضوابط و مقررات قیمت گذاری در واحدهای صنفی انجام دهند.
 
انتهای پیام/م
 

حدود 15 هزار واحد صنفی در شهرستان کاشان فعال است

برچسب ها: تعزیرات ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار