سخنگوی رسمی نیروهای کرد سوری در شهر عفرین در شمال شرقی سوریه، نسبت به تهدید جان بیش از یک میلیون شهروند ساکن شهر این شهر به دلیل ادامه حملات ارتش ترکیه، هشدار داد.

به خطر افتادن جان بیش از یک میلیون نفر در عفرینبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بروسک حسکه سخنگوی نیروهای کرد سوری مستقر در شهر عفرین با اعلام به خطر افتادن جان بیش از یک میلیون نفر در عفرین به رسانه های مستقر در منطقه گفت: نیروهای ارتش ترکیه و همراهان ارتش این کشور آب و خطوط مواصلاتی را در شهر کاملا قطع کرده و اقدام به بمباران کورکورانه عفرین می کنند.

وی افزود: ادامه این روند جان بیش از یک میلیون شهروند سوری را در شهر عفرین در خطری جدی قرار می دهد. بیش از 51 روز است که جنگ نابرابری در شهر عفرین روی داده و در حالیکه ما عضوی از ائتلاف مبارزه با داعش بودیم، اما آنها سکوت اختیار کردند.

این مقام نظامی کرد سوری در ادامه از ملت ها خواست برای نجات جان بیش از یک میلیون نفر به خیابان ها آمده و فریاد مظلومیت مردم شهر عفرین در سوریه را به گوش جهانیان برسانند.

این سخنان پس از آن بیان شد که نیروهای ارتش ترکیه به همراه نیروهای تحت رهبری این کشور به چند کیلومتری شهر عفرین در شمال شرقی سوریه رسیده اند.

گفتنی است ارتش ترکیه بیش از 50 روز است که عملیاتی را با عنوان شاخه زیتون به منظور کنترل شهر عفرین در استان حلب سوریه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات منطقه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار