حجت الاسلام فرخ فال گفت:هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از امروز برگزار وشمارش آرا به صورت دستی در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین احمدفرخ فال،رئیس ستادبرگزاری انتخابات مجمع نمایندگان،پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این انتخابات به مدت دوروز برگزار می شود،گفت: مدرسه فیضیه و مدرسه علمیه مهدیه شهرک پردیسان برای شرکت طلاب در انتخابات انتخاب شده است.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان با اشاره به اینکه اخذ آرا در روز نخست فقط در مدرسه فیضیه انجام می‌شود،گفت:فردادردو محل یادشده روند برگزاری انتخابات دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه شمارش آرا انتخابات در روز 22 اسفند ماه با حضور ناظران انجام می‌شود،افزود:شمارش آرا به صورت دستی در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام می‌شود.

فرخ فال ادامه داد:زمان پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات تا اذان مغرب و عشا است ولی در صورت استقبال طلاب این زمان یک ساعت قابل تمدید است.

وی اضافه کرد:تعداد طلاب واجد شرایط برای شرکت در این انتخابات 50 هزار نفر پیش بینی شده است و طلاب باید برای شرکت در انتخابات مدارک شناسایی طلبگی و همچنین کد ملی خود را به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم زمان اعلام رسمی نتایج انتخابات را پایان اسفند ماه و قبل از فراسیدن تعطیلات عید اعلام کرد.

در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم 600 نفر از طلاب برای نامزدی ثبت نام کرده بودند که که 525 نفر از ایشان تایید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/ح

آغاز هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار