مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کانون های فرهنگی و هنری استان به عنوان پایگاه ترویج اهداف اسلام است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام رحیم جعفری  مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در همایش بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: مساجد قلب تپنده جامعه اسلامی و پایگاه دینی برای انجام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با هوشمندی در راستای اهداف اسلام و انقلاب حرکت کنند.

این مسوول بیان کرد: مساجد از دیرباز مهد پرورش استعدادهای برتر کشور در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی هستند که باید با تامین اعتبارات لازم آنان در حمایت از این سنگر دینی و ولایت مدار تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه مساجد دارای برکات فراوانی دنیوی و اخروی است، متذکر شد: ترویج امر به معروف، نهی از منکر، اشاعه فرهنگ دین اسلام، رعایت حقوق اسلامی، عدالت محوری در این پایگاه های دینی آموزش داده می شود.

این مسوول با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی در راستای بالانگه داشتن پرچم کانون های مساجد سطح شهر و روستاها تلاش دارند و باید از این ایثار و دلاوری آنان در عرصه فرهنگی تجلیل شود، بیان کرد: متولیان و متصدیان کانون های فرهنگی و هنری باید این اماکن مقدس را تبدیل به پایگاه های دینی و تجلی گاه افق های نوین به منظور جذب و رشد نسل آینده ساز کشور با اهداف انقلاب شود.

 

انتهای پیام/ز

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با هوشمندی در راستای اهداف اسلام و انقلاب حرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.