قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:باید صنایعی که کالای قابل رقابت تولید می‌کنند را بیشتر حمایت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند در همایش اقتصاد مقاومتی، صنعت و صادرات منطقه آزاد اروند گفت:وظیفه  ما حمایت از تولیدکنندگان منطقه است. از استاندار تقاضا خواهیم کرد که با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به صورت مجزا جلساتی بگزارد تا مشکلات به طور مستقیم بیان شود.

وی افزود:در نشست دبیر شورا عالی مناطق آزاد با مدیران و معاونان مناطق، اطلاعات آماری اعلام شد که طی آن منطقه آزاد اروند در اکثر شاخص ها اول بود.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروندگفت:باید صنایعی که کالای قابل رقابت تولید می‌کنند را بیشتر حمایت کنیم. اعتقاد داریم باید بر صادرات تمرکز کرد و اصل را بر رقابت بگزاریم.

کعبی با بیان اینکه امروز اقتصاد در دنیا حرف اول را میزند و جنگ اقتصادی یکی از عوامل موثر در رخدادها است افزود: مناطق آزاد در این خصوص باید پایلوت باشند و با تقویت واحد های صنعتی اقتصاد را تقویت کنند.

وی گفت:ملزم هستیم درب اتاق هایمان به روی همگان باز باشد و در حد توان کمک کنیم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروندافزود:وظیفه و تصمیم ما خدمت به صنعتگران است. اگر اشکالی وجود دارد به ما گفته شود، شاید گاهی راه را بلد نباشیم و مردم و صنعتگران مشکلات را به ما منعکس کنند.

انتهای پیام/د

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.