مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور که مدت سه روز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران برگزار شد، تنیس بازان ۱۰ تیم از استان‌های گلستان، مازندران و گیلان در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در قسمت انفرادی که با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۰ دانشگاه به صورت تک حذفی، محمدباقر مقصودی از دانشگاه گیلان بر سکوی نخست، محمد محمدی صفا از دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان، نایب قهرمان شد و عنوان سوم مشترک هم به رامین شریعتی از دانشگاه علمی کاربردی گرگان و مسعود صالحی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان رسید.

مقصودی و غمگسار از دانشگاه گیلان در بخش دوبل که با شرکت ۱۲ تیم از ۸ دانشگاه به صورت تک حذفی برگزار شد، مقام نخست را از آن خود کردند. شریعتی و فروتن نیا از دانشگاه علمی کاربردی گرگان در جایگاه دوم قرار گرفتند و مقام سوم هم به مشترکاً آقایان ربانی و منانی از دانشگاه نوشیروانی بابل و حسینی مقدم و تیموری از دانشگاه مازندران، اختصاص یافت.

در قسمت تیمی که با حضور ۸ تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد، دانشگاه گیلان، قهرمان شد. دانشگاه نوشیروانی بابل، دوم شد و تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی گرگان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام /ر

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌ها در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.