نماینده مردم لنگرود گفت: اختصاص درآمد شهرداری‌ها به هدفمندی یارانه‌ها در شرایطی که آنان توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند، خیانت است.


اختصاص درآمد شهرداری‌ها به هدفمندی خیانت است/ شهرداری‌های کوچک حتی توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: در روز آخر بررسی لایحه بودجه آقای لاریجانی 200 ردیف بودجه را یک مرتبه به رأی گذاشت که اغلب نمایندگان از محتوای آن بی‌اطلاع هستند.

وی با انتقاد از اینکه این روال در مجلس تبدیل یک عرف شده است، ادامه داد: همچنین روز گذشته متوجه شدیم که 3 هزار و 200 میلیارد تومان از درآمد شهرداری‌ها به هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یافته است که این بالاترین خیانت است.

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه برخی این موضوع را تأیید و برخی آ‌ن را رد کرده‌اند، تصریح کرد: درآمد شهرداری‌ها از جیب مردم تأمین می‌شود و دولت تنها واسطه‌ای برای وصول این درآمدهاست.

لاهوتی با بیان اینکه اختصاص منابع شهرداری‌ها به کار دیگر درست نیست، اظهار کرد: این در شرایطی است که شهرداری‌های کوچک حتی توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند، لازم است هیئت رئیسه برای رسیدگی به این موضوع دستور سریعی صادر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
درامد شهرداری ها چرا به هدفمندی یارانه ها اختصاص داده شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
باید یک فکر اساسی برای رفع این بحران کرد
آخرین اخبار