عضو حزب مردم سالاری گفت:دولت و پلیس لندن در حفاظت از سفارتخانه ایران تعلل کردند و باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.

میرزابابا مطهری‌نژاد عضو حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به تعرض عده اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن، اظهار کرد: حفاظت و امنیت سفارتخانه کشورها بر عهده میزبان بوده و از وظایف قطعی آنان است.

وی ادامه داد: این چند نفری که به سفارتخانه کشورمان تعرض کردند گروه اندکی هستند که علیه اندیشه‌ها و تفکرات شیعه فعالیت می‌کنند.

عضو حزب مردم سالاری بیان کرد: دولت و پلیس لندن در حفاظت از سفارتخانه ایران تعلل کردند و باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.

مطهری‌نژاد با اشاره به سفر ولیعهد عربستان به انگلیس، گفت: هم زمانی این سفر با حمله به سفارت کشورمان بی ربط به هم نیست، انگلیسی‌ها باید توضیح دهند و پاسخگو باشند.

وی درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: کلیات پارلمان اصلاحات برخلاف حمله‌هایی که به آن شد در شورای هماهنگی اصلاحات رای آورد و تصویب شد.

عضو حزب مردم سالاری با بیان اینکه در این طرح پیش بینی شده است که شورای هماهنگی اصلاحات مجری اجرای آن باشد، اظهار کرد: هدف از تدوین طرح پارلمان اصلاحات به صحنه آوردن همه اصلاح‌طلبان است تا اتحاد و وحدت را برقرار کند.

مطهری‌نژاد تاکید کرد: در حال حاضر حدود 60 حزب اصلاح‌طلب داریم و این طرح تعداد احزاب اصلاح‌طلب را به 5 حزب فراگیر و قوی کاهش می‌دهد.

وی درباره برنامه‌های تشکل متبوعش برای سال 97 افزود: در کنگره شانزدهم چند برنامه تصویب شد و آنها را دنبال می‌کنیم. یکی از این برنامه‌ها تدوین راهبرد و چشم انداز سال 1414 حزب بود.

عضو حزب مردم سالاری تاکید کرد: همچنین بناست 5 جلد کتاب تحت عنوان مواضع حزب در 5 محور و 500 موضوع تدوین و منتشر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار