عطا خلیقی گفت: سه شاخص 25 امتیازی بود و دو شاخص تجربه کاربری 10 و وضعیت رقابتی مشابه 15 امتیاز داشت که در مجموع 100امتیاز در نظر گرفته شد.

117 استارت آپ در هفتمین جشنواره فاوا رقابت کردندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عطا خلیقی مسول بررسی استارت آپ ها در هفتمین جشنواره فاوا گفت: استارآپ های شرکت کننده در جشنواره امسال در 5 شاخص، مدل تجاری، مقیاس پذیری و قابلیت گسترش پذیری استارت آپ، نوآوری در ایده یا بومی سازی،تجربه کاربری و وضعیت رقابتی یا نداشتن مشابه داخلی مورد بررسی قرار گرفتند .

وی افزود: شرکت کنندگان از طریق فراخوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فراخوان مرکز کسب و کارهای نوپا برای شرکت در جشنواره دعوت شدند .

خلیقی با اعلام اینکه که در مجموع 117 استارت آپ برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند تصریح کرد:شش داور استارت آپ ها را بر اساس شاخص های اعلام شده مورد بررسی قرار دادند و در نهایت چهار استارت آپ به عنوان برنده معرفی می شوند.

عضو کارگروه استارت آپ و دستگاه برتر دولت الکترونیک هفتمین جشنواره فاوا گفت: برای اولین بار است که در جشنواره عنوانی به نام استارت آپ های حوزه فناوری در جشنواره تعیین شده است و در جشنواره های گذشته یا عناوین دیگری شرکت کنندگان این بخش در جشنواره حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار