میر ابراهیمی گفت:طرح استقبال از بهار با پاکسازی ورودی و خروجی های شهر از فردا 20 اسفند ماه در قم اجرا می شود.

فردا، آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در قممیر ابراهیمی،مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ازآغاز اجرای طرح استقبال از بهاراز فردا بیستم اسفند ماه با پاکسازی ورودی و خروجی های شهرقم خبر داد.

وی افزود:این طرح به همت پویش مردمی من حامی محیط زیستم با مشارکت شهروندان و ادارات استان از فردا ساعت هشت صبح در محل پارکسوار شمالی در ابتدای بلوار زائر اجرایی می شود.

میر ابراهیمی با اشاره به پویش مردمی من حامی محیط زیستم گفت:نظم در محیط زیست و کاهش تولید پسماند از اهداف این طرح است که از فردا این پویش فعالیت اجرایی خود را انجام می دهد،تا برای سال جدید آمادگی لازم ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان این که مبادی ورودی و خروجی، کمربندی های سطح شهر در طرح پاکسازی قرار می گیرند افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از ظرفیت پویش و نهاد های اجرایی استان استفاده شود تا زمین های باز اطراف بزرگراه امام علی ،کمربندی و ورودی ها و خروجی های شهر پاکسازی شوند.

میر ابراهیمی عنوان کرد:قرار است از ظرفیت بخشی از ماشین آلات استان و شهرداری برای انتقال پسماندهای عمرانی تخلیه شده از کنار معابر و اتوبان ها استفاده شود.

وی بیان کرد:این طرح طی سه روز متوالی در بخش ها و حوزه های مختلف توسط دستگاه های اجرایی ذیربط ادامه اجرا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در پایان از شهروندان خواست برای داشتن شهری سالم و زیبا مشارکت همه جانبه داشته باشند تا به استقبال بهار برویم.

انتهای پیام/ش

حال و هوای شهر قم در آستانه بهار

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار