سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: کاروان استقبال از بهار از ۲۲ تا ۲۹ اسفند در قزوین به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد درافشانی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: این کاروان با اجرای موسیقی محلی در نقاط مختلف شهر بویژه مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل حضور پیدا می‌کند و به اجرای برنامه می‌پردازد.

درافشانی افزود: جشنواره‌های سنن، آداب و آیین‌های ایرانی، هفت سین و سفره‌های نوروزی، و تخم مرغ‌های رنگی، راه اندازی اتوبوس شادی و راه اندازی پنج گالری معرفی توانمند‌های گردشگری قزوین در بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های نوروزی تدارک دیده شده شهرداری قزوین در ایام نوروز ۹۷ است.

وی همچنین از فعالیت حمام موزه قجر با نوآوری خاص و چیدمان غرفه در بام این مکان تاریخی از ۲۳ اسفند ماه خبر داد و گفت: در مسجد آقاکبیر قزوین نیز غرفه‌هایی را پیش بینی کرده ایم.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه از اجرای بازی‌های بومی و محلی استان‌های مختلف کشور در سعدالسطلنه و دولتخانه صفوی در نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: در این رابطه با هنرمندان ۱۰ استان کشور رایزنی و گفت و گو شده و از آنان برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

وی همچنین از انسداد بخشی از خیابان هلال احمر قزوین مشرف به مجموعه چهلستون با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این نقطه ضمن پهن کردن سفره هفت سین با عنوان خیابان هنر، تئاتر‌های خیابانی و جنگ‌های نوروزی برگزار می‌شود.

درافشانی گفت: راه اندازی سه اتوبوس کتاب از جمله در جاده سلامت، برنامه عیدانه با شهدا در تپه نورالشهدا، ویدیو مپینگ و جلوه‌های تصویری بر روی بنای تاریخی سردرب عالی قاپو به مدت پنج شب از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

برنامه های شهرداری قزوین در ایام نوروز

 

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.