همایش جوانه های امید با حضور دانش آموزان نخبه و برتر استان اردبیل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های ارزشمند ملت ایران به شمار می روند اظهار داشت: ایران اسلامی با تکیه بر قوای فکری و علمی دانش آموزان در مسیر پیشرفت و اعتلای جایگاه خود در خاورمیانه و جهان قدم برمی دارد و بدون شک آتیه این ملت در دستان نوجوانان و جوانان است.

آیت الله سید حسن عاملی ویژگی های یک دانش آموز آرمانی و آینده ساز را یاد آور شده و افزود: دانش آموزی آرمانی است که گنجینه با ارزش علم را در وجود خود نهادینه کرده و در جهت خدمت به ملت و کشور خود گام بردارد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: از دیگر خصوصیت یک دانش آموز آینده ساز اعتدال قوای نفسانی و اخلاقی است به طوری که شخصیت دینی و اسلامی به خود گرفته و جای جای این کشور را شرف و افتخار خود بداند.

آیت الله عاملی بصیرت و داشتن آگاهی سیاسی را از دیگر ویژگی های یک دانش آموز موفق دانست و افزود: در برابر تمامی توطئه ها و ترفند های دشمنان این دانش آموزان هستند که با سلاح علم و اخلاق حرکت کرده و از ملت خود محافظت می کند.

در ادامه امینی رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان اردبیل با بیان این که سلسله جلسات و همایش های جوانه ای امید همه ساله با حضور دانش آموزان برتر و نخبه استان اردبیل برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این همایش احیای نهضت علمی و حمایت از نخبگان استان اردبیل برای امید بخشی به آینده ای روشن است.

انتهای پیام/ح

دانش آموزان سرمایه های ارزشمند ملت ایران هستند

 

برچسب ها: دانش آموزان ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.