مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای طرح مهارت های فرزند پروری به والدین و دانش آموزان در 16 مدرسه این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از اجرای طرح مهارت های فرزند پروری به والدین و دانش آموزان در 16 مدرسه این استان خبرداد و گفت : این کارگاه ها در راستای تفاهم نامه آموزش وپرورش با وزارت کشور، جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

وی افزود : این تفاهم نامه کشوری در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به منظور اجرایی شدن برنامه های مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: هم افزایی ظرفیت ها برای پیشگیری، کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان و توانمندسازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف این کارگاه ها بوده است.

محمد دستورانی با بیان اینکه محور این طرح مقابله با اعتیاد است گفت: این طرح در 10 مدرسه و 6 مدرسه شبانه روزی استان اجرا می شود.

وی با اشاره بر توانمند سازی والدین در زمینه مهارتهای فرزند پروری افزود : با برگزاری جلسات آموزش فرزندپروری ویژه والدین علاوه بر تعامل بیشتر اولیای دانش آموزان با مربیان مدارس شاهد بهبود مشکلات رفتاری دانش آموزان ، پیشرفت تحصیلی آنان و همچنین بهبود روابط بین فردی خواهیم بود.

انتهای پیام / ه

جزئیات آموزش مهارت های فرزند پروری در مدارس استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.