معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد یزدگفت: طرح پیوند آسمانی با هدف ترویج ازدواج آسان همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) دراستان برگزار شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:طرح پیوند آسمانی با هدف ترویج ازدواج آسان همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) با حضور ۱۴ زوج جوان دراستان یزد برگزار شد.

آتشی هدف از اجرای این طرح را اتخاذ شیوه یکسان در اجرای نیات مرتبط با ازدواج عنوان کرد و افزود: این طرح باعث ایجاد رویه‌ای واحد در عمل به نیات مرتبط با ازدواج شده است و از اعمال تجملات و سلیقه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: اجرای این طرح علاوه بر هدایت آمینانه نیات، اطلاع رسانی دقیق از اجرای آن را از جامعیت و شفافیت لازمی برخوردار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این مراسم باشکوه با عنوان پیوند آسمانی در بقاع شاخص متبرکه با حضور مردم، خیرین، مسئولین و واقفین برگزار خواهد شد.

آتشی گفت: آستان مقدس برنامه‌های ویژه‌ای را در مناسبت‌های خاص برگزار می‌کند که یکی از این برنامه‌ها طرح پیوند آسمانی همزمان با مناسبت‌های ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا (س) و میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) است.

انتهای پیام/ی

مراسم جشن ازدواج ۱۴ زوج جوان دراستان یزد برگزار شد

برچسب ها: ازدواج ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار