رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه و امامزاده شهرستان تبریز در ایام عید نوروز خبر داد.

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه متبرکه تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رضا جعفری با بیان این مطلب گفت: طرح ملی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در ۱۲ بقعه و امامزاده شاخص شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب‌های فرهنگی نزدیک به ۱۰ سال است که در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با بیان اینکه بیش از ۲۰ مسجد در شهرستان تبریز نیز در ایام عید نوروز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی بومی و اعزامی از قم و با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال سال جدید خواهد رفت.

وی همچنین در ادامه افزود: برپایی غرفه کودک، خیمه معرفت، پرسش و پاسخ‌های شرعی و مشاوره خانواده از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری است که در امامزاده‌های عون بن علی، دال و ذال، سیدجمال، طالقانی، قبر جناب حمال، سیدعبدالله سیلاب، میرموسی اسپران، شاه حسین ولی، قیس سردرود و چند امامزاده دیگر برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه امامزاده سیدحمزه تبریز میزبان گردشگران در لحظه تحویل سال خواهد بود، ادامه داد: مراسم تحویل سال نو با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این امامزاده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

۱۲ بقعه و امامزاده  شهرستان تبریزمیزبان برگزاری طرح آرامش بهاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.