مجمع خیرین محرومیت زدایی در آمل راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمدعلی یگانه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اشاره به مطلوب خواندن عملکرد بسیج سازندگی آمل در مقابل ماموریت های ارائه شده در ۹ ماه امسال گفت: اردوی جهادی یک روزه به تعداد ۳۷۴۵ نفر در قالب ۲۱۹ گروه شامل براداران، خواهران و دانش آموزان، اردوی جهادی ۳ روزه به تعداد ۱۵۳ نفر در امر آموزش مختص خواهران و اردوی جهادی ۷ روزه به تعداد ۸۶۲ نفر در قالب ۵۴ گروه جهادی برای ساخت خانه های محرومان انجام شد.

وی با بیان ساخت خانه های محروم با همکاری کمیته امداد افزود: ۱۰ خانه محروم در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی است و ۱۵ خانه محروم در سهمیه قرار دارند که دو خانه محروم در هفته دفاع مقدس در روستاهای گنگرج کلا و وسطی کلا و یک خانه محروم در دهه فجر در روستای مرامده افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: باتوجه به قرارداد منعقده شده قرار شد که ۱۰ خانه محروم برای مددجویان بهزیستی آمل ساخته شود که ساخت ۳ خانه مددجویان زیر پوشش را شروع کردیم و به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه کاره باقی مانده است.

وی از ساخت مقبره شهدا در پلک و مسجد امت آباد با همکاری شهرداری و بنیاد برکت خبرداد.

یگانه با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین محرومیت زدایی درسپاه آمل افزود: این مجمع برای کمک به ساخت خانه های محروم شکل گرفت که با کمک های همشهریان و افراد خیر بتوانیم در راستای محرومیت زدایی گام مهمی در شهرستان برداریم.

وی گفت: ۳ واحد ۵۵ متری، ۲ واحد ۴۵ متری، ۲ واحد ۳۰ متری، ۲ واحد ۸۰ متری و ۱ واحد ۱۰۰ متری توسط این مجمع ساخته و یا در دست اجرا است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اشاره عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در اجرای اقتصاد مقاومتی افزود: در سال گذشته معادل ۲ و نیم میلیارد تومان وام خوداشتغالی داشته ایم که این رقم امسال به  ۷۰۰ میلیون تومان رسید.

یگانه، با بیان اشتغال ۵۸ نفر امسال در طرح اقتصاد مقاومتی گفت: این وام ها در زمینه صنایع تبدیلی، پرورش قارچ ،زنبورعسل، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، پرورش دام سنگین، پرورش ماهی گرم و آبی و سردآبی، گلخانه، کبک و بزآلپاین صورت گرفته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ ها وام‌ های ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۰ درصدی پرداخت شد.

انتهای پیام/ م

راه اندازی مجمع خیرین محرومیت زدایی در آمل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.