رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت:کاراته کاهای کرمانشاهی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

ورزشکاران کرمانشاهی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوندمحمد صالحی رییس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی مرحله دوم  با حضور نفرات اول تا سوم قهرمانی سنندج، نفرات حاضر در مسابقات جهانی سال گذشته و افرادی که با صلاحدید کادرفنی به اردو تیم ملی دعوت شده بودند، برگزار شد.


وی افزود: عبداله ولدی ورزشکار کرمانشاهی در وزن ۶۷- رده سنی امید و سامان حیدری در وزن ۸۴+ در رده سنی بزرگسالان با بیشترین پیروزی بعنوان نفر اول معرفی و به اردوی امادگی جهت مسابقات قهرمانی اسیا دعوت شدند.


محمد صالحی گفت: همچنین سعید احمدی قهرمان ۶۷- کیلوگرم سه دوره مسابقات جهانی ،علیرغم تمام شایستگی هایی که دارد و بعنوان یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای تیم ملی محسوب می گردد، با تصمیم عجیب کادر فنی مجبور به شرکت در مسابقات انتخابی شد و با توجه به مصدومیت شدیدی که از مسابقات لیگ جهانی داشت نتوانست ادامه دهد و در مبارزه نخست مجددا دچار مصدومیت شد.

انتهای پیام/ز

 

دعوت از ورزشکاران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.