مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بابل بانک معتبر ورزش قهرمانی کشور است.

بابل بانک معتبر قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آیین تجلیل از برترین‌های ورزش شهرستان بابل، امسال را طلایی‌ترین سال ورزش مازندران با کسب قریب به ۴۴۰ مدال بین المللی، آسیایی و جهانی اعلام کرد و گفت: سهم بابل در این موفقیت‌ها بسیار چشمگیر است.

وی افزود: بابل المپیکی‌ترین شهر مازندران و حتی ایران است، مگر می‌شود در مقابل عظمت و بزرگی آن سر تعظیم فرود نیاورد.

وی گفت: بابل بانک معتبر ورزش قهرمانی کشور است و از لحاظ جمعیتی و ذخایر ورزشی و وجود چهره هایی، چون امامعلی حبیبی و برادران عالمیان به اندازه چند استان کشور است.

نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نبزگفت: مجلس در بودجه سال ۹۷ توجه بسیار خوبی به ورزش دارد و حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به آن اختصاص داده که مازندران هم در آن سهم مناسبی دارد.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار ساخت یک ورزشگاه و مجموعه ورزشی مناسب در شان شهرستان بابل شد.

نیاز آذری از اختصاص بخش اعظم سهم مالیات بر تولید سیگار به ورزش خبر داد، گفت: قول ساخت مجموعه ورزشی را از وزیر ورزش و جوانان در سفر سال قبل گرفته و به شخصه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان پیگیر مقدمات کار آن خواهد شد.

در این مراسم از هشت ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابل، مدال آوران آسیایی و جهانی بابل در سال ۹۶، مربیان، داوران، مدرسان، هیات‌ها و باشگاه‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

بابل در سکوی قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار