نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نیکی هیلی، از حمایت‌های او از این رژیم و تلاش‌هایش برای فشار آوردن به ایران در سازمان ملل تقدیر کرد.

قدردانی نتانیاهو از هیلی به سبب اقدامات ضد ایرانی‌اش در سازمان مللبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، در دیدار با نیکی هیلی، نماینده‌ آمریکا در سازمان ملل متحد، در نیویورک از حمایت‌های وی از رژیم اسرائیل و تلاش‌هایش برای فشار آوردن به ایران در سازمان ملل تقدیر کرد.

نتانیاهو افزود: حمایت دولت جدید آمریکا از اسرائیل در سازمان ملل نه فقط نفسی تازه بلکه یک "سونامی" از هوای تازه است! وی ضمن قدردانی از آمریکا برای «حمایت از اسرائیل»، افزود تمرکز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روی مساله ایران نشان می دهد او روی موضوعی درست تمرکز كرده است.

هیلی نیز به نتانیاهو گفت به دلیل آنچه که دانی دانون، نماینده رژیم صهونیستی در سازمان ملل، با آن روبرو می‌شد برای وی متاسف است. وی همچنین افزود بسیار مشتاق است که دیدگاه نتانیاهو را درباره اوضاع جاری در سوریه که در ماه‌های اخیر نیز تشدید شده است، بشنود.
انتهای پیام/

قدردانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از هیلی به سبب اقدامات ضدایرانی‌اش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار