رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشورمان فراتر رفته و به آن طرف مدیترانه رسیده است.

امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشورمان فراتر رفته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ جعفر اسدی رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در یادواره ستارگان و دردانه‌های دوکوهه که شامگاه 17 اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: بدون شک همه ما مدیون شخصیت برجسته امام هستیم و این فرماندهان دوکوهه دردانه‌های عالم هستی هستند.

 رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر قریب به 6 هزار کیلومتر مربع از سرزمین اشعالی خودمان را آزاد کردیم، افزود: برخی مواقع جوسازی‌هایی علیه حضور جوانان در سوریه صورت می‌گیرد.

وی گفت:وقتی هشت سال جنگ نیز تمام شد چه چیز هایی که به رزمندگان گفتند و جنگ را نیز زیر سوال می‌بردند که امام خمینی (ره) فرمودند به خاطر تحلیل‌های غلط این روزها، من از خانواده شهدا معذرت می‌خواهم و ما برای یک لحظه از جنگ پشیمان نیستیم.

سردار اسدی با بیان اینکه امروز خط مقدم ما به همت شهدا از کشور فراتر رفته و به آن طرف مدیترانه رسیده است، گفت: در چنین شرایطی برخی شروع به جوسازی می‌کنند و همان کارهایی که در دوران بعد از دوران دفاع مقدس انجام دادند، رابه شکل جدید انجام می‌دهند.

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا در پایان خاطرنشان کرد: یک روز برای از بین نرفتن موجودیت جمهوری اسلامی می‌جنگیدیم و امروز برای ارتقای قدرت جمهوری اسلامی می‌جنگیم و این قدرت به همه ثابت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۰۶:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سپاه پاسداران
آخرین اخبار