چهار طرح توسعه فضای سبز در هفته بوشهر به مناسبت روز درختکاری با حضور اعضای محترم شورای اسلامی و سرپرست شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد.

چهار طرح توسعه فضای سبز در هفته بوشهر افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کلینیک گیاه پزشکی، نمایشگاه دائمی گل و گیاه، فاز ۲ پارک لیل و کاشت ۲۰۰۰ اصله درخت نارنج، طرح‌های افتتاحی به مناسبت روز درختکاری و هفته بوشهر بود. مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با بیان این‌که هم اکنون بدون احتساب فضای سبز پایگاه‌های نظامی شهر بوشهر، سرانه فضای سبز در این شهر ۴.۳۲ مترمربع است، افزود: انتظار می‌رود با اجرای طرح‌های در دست اجرا یک متر به این سرانه افزوده شود.

رضا آماره ادامه داد: سرانه استاندارد فضای سبز شهری ۱۲ مترمربع است که باید با حمایت لازم بتوانیم خود را به این شاخص برسانیم.

۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر معرفی شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی در سطح شهر بوشهر به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/م

افتتاح چهار طرح توسعه فضای سبز

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.