امروز در مراسمی در صداوسیمای مرکز زنجان از برنامه 3 هزار قسمتی پلاک که با محوریت زندگینامه 3 هزار شهید استان زنجان است رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان هدف از تولید برنامه پلاک را ترویج و نشر فرهنگ متعالی جهاد وشهادت اعلام کرد وگفت : تولید این قبیل برنامه ها یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
صفری با بیان اینکه امروز ما به یک نهضت روشنگری و تبیین واقعیت ها برای نسل جوان و نوجوان نیاز داریم افزود : بانوان ودختران ما بزرگترین هدف دشمنان برای صدمه زدن به کشور هستند و زنان ما باید با الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) از باورها وارزشهای دینی خود صیانت کنند.
سردارد کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان هم در این مراسم با قدردانی از صداوسیمای مرکز زنجان در تولید این اثر فاخر گفت: این کار ارزشمندی که صداوسیما شروع کرده ، آغاز کار است وهمه نهادهای فرهنگی باید برای مقابله با فتنه ها ، سختی ها و بحران های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.
در پایان این مراسم این اثر فاخر به نهادهای فرهنگی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، سپاه انصارالمهدی (عج) ، ارتش و نیروی انتظامی استان تحویل داده شد.


انتهای پیام / ک


رونمایی از اثر فاخر پلاک در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.