پلیس راه مازندران اعلام کرد بمنظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در تعطیلات پایان هفته آمد و شد انواع خودروهای سنگین امروز در جاده‌های مازندران ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده هراز و کرج – چالوس ممنوع است، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ اسفند از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ اسفند از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۸ اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۹ اسفند از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار